FANDOM

The Volturi Volterra, Tuscany'de (İtaya) yaşayan vampir klanıdır. Diğer vampirler onları gerek 3000 yılı aşan geçmişleri gerek insanların, vampirlerin varlığından haberleri olmamasını sağladıkları için bir nevi kraliyet ailesi olarak görürler. İnsanların dikkati aşırı şekilde çekenlere ve vampir türünü insanlara teşhir eden vampirlere veya klanlara uyarıcı elçiler ve ceza uygulayıcı kişiler gönderirler. Özel güçleri olan vampirleri korurlar ve kendilerine katılmalarını isterler. Carlisle başlarda The Volturi ile kalsa da daha sonra insanlara zarar vermeyi doğru bulmadığı için Birleşik Devletler'de kendi klanını kurdu. Yeni Ay' Volturi Bella'nın vampirleri keşfettiğini öğrenir ve onun ya vampir olmasını ya da öldürülmesini ister. Tutulma'da Victoria'nın ve onun yeni doğanlar ordusunun yasalarını ihlal ettiği gerekçesiyle Forks'a gelirler ancak Aro'nun Cullen'larda üstün özellikleri kıskandığı için Victoria'nın ordusunun Cullen clanını yok etmesine göz yumarlar. Şafak Vakti'nde, Irina adlı vampir Cullen'ların evinin çevresinde Edward ve Bella'nın kızı Renesmee'yi görür ve onun ölümsüz çocuk olduğunu zanneder ve Volturi'ye Cullen'ların ölümsüz çocuk yarattıklarını söyler. Volturi Renesmee ve Cullen'ları yok etmek üzere Forks'a gelir ancak Cullen'ların oluşturduğu bir grup onlara karşı koyar. Volturi geri çekilir ancak roman klanın bir gün yeniden Cullen'ları yok etmek için geleceğini söylenerek biter. Volturi'nin lideri Aro'dur, fiziksel bir temas ile birini aklında her şeyi okuyabilir. Marcus ilişkilerin gücünü ve türünü hisseder, Caius'un ise bilinen bir gücü yoktur. Aro'nun eşi Sulpicia, Marcus'un ki Athenodora'dır. Marcus'un eski eşi Didyme'nin de diğerlerini mutlu edebilme gücü vardı ve eskiden liderlik etmiştir.[13] Volturi 32 üyeden oluşur. Aro, Marcus ve Caius dışında, Jane ve ikiz kardeşi Alec vardır. Jane bakışlarıyla kişinin acı çekmesini sağlayabilir, Alec ise başkalarının duyularını engelleyebilir. Demetri herhangi birinin zihin akışını anladığı an onu bulabilir, Felix ise olağanüstü güce ve hızı sahiptir. Chelsea duygusal bağları değiştirerek vampirleri Volturi'ye sadık olmalarını sağlar, Renata da yakınındakı kişilerin dikkatini dağıtıp onları şaşırtabilir. Bunların dışındaki Volturi üyelerinin adı kitapta yoktur. Klanın yanında bir gün vampir olacağını uman Gianna adlı bir sekreter vardır.[14] İlk defa Yeni Ay'da bahsedilmiş, Volturi tarafında Şafak Vakti'nde öldürülmüştür. Aro yeteneklerine imrendiği Carlisle, Edward, Alice, Kate, Benjamin, Zafrina ve Bella'yı klana davet etmese hiçbiri bu teklifi kabul etmemiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki