FANDOM

Sam Uley kurt adamların Alfa'sı/lideri La Push sürüsünün en eski üyesidir. İlk kez Alacakaranlık'ta görülmüştür. Bella'nın Cullen'ların vampir olduğunu keşfetmesinden hoşlanmamıştır, asıl rolü Yeni Ay'dadır. Babası Joshua Uley onu ve annesini o küçükken terk etmiştir. Seride ilk göründüğünde 19 yaşındadır. Dönüşümü ilk tamamlayan kişidir. Dönüşüm olmadan önce Leah Clearwater ile sevgiliydi ancak dönüştükten sonra Leah'ın kuzeni Emily Young'a mühürlenmiştir. Sam Leah'ı ihanet ettiğini düşünüp kendisini bu konuda çok suçlamaktadır. Bir gün sinirli anında kontrolünü kaybedip Emily'nin yüzünde derin yaralar bırakmıştır. Tutulma'da sürünün Cullen'lara yardım etmesini kabul etmiştir. Siyah kürklüdür ve Şafak Vakti'ne kadar en büyük kurt olmuştur. Alfa kanı taşımamaktadır. Ancak Jacob Alfa olmayı istemediği için bu görevi Sam almıştır. Ancak Şafak Vakti'nde sürünün Cullen'lara saldırmasını istediği için Jacob onun sürüsünde ayrılmış ve Alfa olmuştur. Jacob'la birlikte Quil, Embry ve Clearwater kardeşler de sürüden ayrılmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki