FANDOM

Renesmee "Nessie" Carlie Cullen Edward Cullen ve Bella Swan'nin dhampir yani yarı insan yarı vampir kızlarıdır. 10 eylülde Bella'nın 19. doğum gününden üç gün önce doğmuştur. Adını Bella'nın annesi Renée ve Edward'tın üvey annesi Esme'den alır. İkinci adı Carlie de Bella'nın babası Charlie ve Edward'tın üvey babası Carlisle'in bir birleşimidir. Yüz hatlarını ve saç rengini babası Edward'tan almıştır ancak saçlarının kıvırcıklığını dedesi Charlie'den, kahverengi gözlerini de annesinden almıştır. Renesmee'nin kalbi atmaktadır ancak teni soluk ve güneşte parlamaktadır. Bunun yanında teni sıcak ve yumuşaktır ancak Renesmee bir vampir kadar da güçlüdür. Doğumundan yalnızca birkaç dakika sonra Jacob Black ona mühürlenmiştir. Onun ruh eşidir ve Jacob ona bir ağabey gibi davranır. Hem bir vampir gibi kan hem de insan yiyecekleri ile beslenebilmektedir ancak tercihi kandır. Renesmee bir çocuğa göre çok hızlı büyümektedir ayrıca zihin gelişimi fiziksel gelişimden daha hızlıdır. Doğumdan yalnızca yedi gün sonra konuşmuş, ardından kitap okumaya koşmaya, avlanmaya başlamıştır. Jacob ona "Nessie" adını takmıştır bu ilk başta Bella'nın hiç hoşuna gitmese de kitabın sonunda herkes bu adı benimsemiştir. Renesmee'nin fizksel büyümesi ergin biri oluncaya kadardır bu da 17 yaş civarıdır. Denali klanından Irina, Renesmee'yi avlanırken görmüş ve onun ölümsüz çocuk yani vampire dönüştürülmüş bir çocuk olduğunu düşünmüştür. Ölümsüz çocukların kabul edilemeyeceğini bildiği için durumu Volturi'ye bildirmiştir. Volturi'nin Renesmee'yi öldürmek için Forks'a geleceği anlaşılınca Cullenlar Renesmee'nin ölümsüz çocuk olmadığını ispatlamak için araştırmalar yapmaya başlamıştır. Alice yarı insan yarı vampir olan 150 yaşlarındaki Nahuel'i bulur ve ona getirir. Volturi Renesmee'nin bir tehlike teşkil etmeyeceğine ikna olduktan sonra Forks'u terk eder.

Also on FANDOM

Random Wiki