FANDOM

Alacakaranlık'ta, Quileute kabilesinin efsanesine göre kabile üyeleri ruhlarını bedenlerinde ayırıp doğa ile iletişim kurabiliyor, doğayı yönetebiliyor (havayı, bitkileri, hayvanları) ve birbirlerinin düşüncelerini duyabiliyorlardı ancak zamanla bu efsane unutulmuştur. İlk kitapta kabilenin aydan bağımsız olarak şekil değiştirebildiklerinden bahsedilir. Üyelerin rejenarasyon ve telepati ile birbirleriyle iletişim kurma özellikleri vardır. Bunun dışında olağan üstü güce ve saniyede 1.67 mil koşabilecekleri hıza sahiplerdir. Kurtadamların rejenarasyon yetenekleri çok gelişmiştir, saniyeler içinde iyileşebilirler. Vampirler onları etkileyemezler, zehirleri onları hafif tahriş eder ve kısmen iyileşmelerini geciktirir. Ayrıca yaşlanmazlar. Vücut sıcaklıkları 108° Fahrenhayt'tır. Jacob Alfa'dır, Alfa grubun lideridir benzersiz ve karşı konulmaz telepati gücüne sahiptir. Vampirlerin ısırığına ve özel yeteneklerine karşı dirençlilerdir. Örneğin bir vampir bir kurt adamın düşüncelerini okuyamaz. Kurt adamlar pençeleri ve dişleriyle vampirlerin parçalayabilirler. Her kurt adam farklı görünüşe, hıza, boyuta, dayanıklılığa ve hıza sahiptir. Jacob sürünün en güçlüsüdür. Her şekil değiştiricini duyuları çok keskindir. (görme, duyma, koklama gibi) Kurt adamlarda "mühürlenmek" adında bir kavram vardır. Mühürlenmek istemsizce olur, bir kişiyi hayatın boyunca sevmek, hayatının merkezinin o olması demektir. Şekil değiştiriciler insan formundayken de pek çok özelliklerini kullanabilirler. Quileute kabilesinin şekil değiştiricileri genellikle siyah saçlı, esmer ve gözleri koyudur, hayvan eti yerler. Carlisle 24 çift kromozomları olduğunu keşfetmiştir. Aro şekil değiştiricilerin mega hayvan formu olduğunu düşünmektedir. Kurt adamlara "Children of the Moon" denir ve yalnızca Dolunay zamanında kurt olurlar. Oysa şekil değiştiriciler istedikleri zaman kurt olabilirler.

Also on FANDOM

Random Wiki