FANDOM

Esme Cullen (doğum adıyla Esme Plat, daha sonra Esme Evenson) Carlisle Cullen'nın eşi, Edward, Emmet, Alice Cullen; Rosalie ve Jasper Hale'in üvey annesidir. Fiziksel yaşı 26 olan Esme, eski evleri restore etmekten hoşlanmaktadır. Özel bir yeteneği olmamakla beraber, içinde bir sevgi barındırmaktadır. Esme romanda karamel renkli saça, kalk şekline benzer, gamzeli, yuvarlak ve yumuşak bir yüze sahip olarak tasvir edilir. 1895'te Columbus, Ohio'da doğan Esme, Carlisle ile ilk kez 16 yaşında, ağaca tırmanırken ayağının kırılması sonucu karşılaştı, Carlisle onu tedavi etti. Charles Evenson adında bir adamla evlendi ancak eşi ona saldırılarda bulundu. Bir süre sonra Esme hamile kaldı ve bebeğini güvenli bir şekilde doğurup büyütmek için kaçtı. Ancak doğumda oğlu öldü. Bu olaydan çok etkilenen Esme, uçurumdan atlayarak intihara kalkıştı. Öldüğü sanıldığı için onu morga götürdüler. Carlisle onun yıllar öncesinde tedavi ettiği kişi olduğunu hatırladı, ancak onun ölmediğini kalbinin yavaş da olsa attığını duyunca onu vampire dönüştürdü. Kısa bir süre sonra Esme Carlisle'e aşık ve onunla evlendiler. Esme serinin bütün kitaplarında yer almaktadır Bella'yı da kendi üvey çocukları gibi sever ve ona kötü zamanlarında bir anne gibi destek olmaktadır. Tutulma'nın film versiyonunda yeni doğanlarla birlikte savaşa katıldığı görülse de Şafak Vakti'nde yazıldığına göre savaşanlara katılmamıştır. Şafak Vakti'nde Carlisle'in Esme için Güney Amerika'da "Isle Esme" adında bir ada aldığı yer almış ve Edward ve Bella'nın balayı için bu adaya gitmiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki