FANDOM

Emmett Cullen, Stephenie Meyer tarafından yazılmış Alacakaranlık kitap ve film serisi karakteridir.

Kitaptaki fiziksel görünüşü ailesine benzerdir. Kehribar rengi gözleri ve açık beyaz bir teni vardır. Ailesinin içinde en güçlü vampir odur. Kitapta anlatılana göre onun vampir olmasını isteyen Rosalie'dir. anlatılana göre Rosalie Emmett'ı bir ayı saldırısından sonra ölmek üzereyken bulmuştur. Onu Carlisle'ye kadar taşımış ve Carlisle'den onu vampir yapmasını istemiştir. Carlisle Rosalie'yi kırmamış ve ölmek üzere olan Emmett'ı vampir yapmıştır. Bu olaydan sonra Emmet ve Rosalie birbirlerinin vampir eşi olmuşlardır. Emmett da tıpkı ailesi gibi vejeteryandır. Tadını en sevdiği hayvan ayıdır. ailesi Emmett'ın avlanış tarzını bir ayıya benzetir. Bu kadar güçlü olmasına rağmen alacakaranlık serisinin 4. kitabında yeni doğan bir vampir olan Bella Swan'a bilek güreşinde yenilir. Ayrıca Emmett hakkında bildiğimiz bir diğer gerçek oldukça espirili olmasıdır. Emmett Cullen rolünü tüm filmlerde Kellan Lutz başarılı bir şekilde canlandırmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki