FANDOM

Eleazar, eşi Carmen, Tanya, Irina (yok edildi), Kate ve sonradan katılan Kate'in eşi Garrett'tan oluşmaktadır. Denali klanı da Cullen'lar gibi insan kanı yerine hayvan kanı içmeyi denerler. Cullen ailesinin kuzenleridir. Tutulma'da Irina'nın kurt adamlarla olan anlaşmazlığından ötürü, Victoria ve onun yeni doğanlar ordusuyla savaşmamışlardır. Liderleri Tanya'nın , reddedilmiş olmasına rağmen Edward Cullen'a ilgisi vardır. Carmen'nin akıcı bir İspanyolca'sı vardır, Renesmee'nin ölümsüz çocuk olmadığına klandan ilk inanan kişidir. Eleazar önceden Volturi ile çalışıyordu, onun da akıcı bir İspanyolca'sı vardır, diğer vampirlerin özel yetenekleri olup olmadığı anlayabilir, Bella'nın yeteneğini keşfetmesinde yardımcı olmuştur. Garrett klana Şafak Vakti'nde Kate'in eşi olarak katılmıştır. Kate cildinde elektrik depolayarak düşmanları şoka uğratıp etkisiz hale getirebilir. Bella'ya özel gücünü kullanabilmesinde yardımcı olmuştur. Sasha, Vasilii ve Irina Denali klanının eski üyeleridir. Sasha henüz çocuk olan Vasilii'yi dönüştürerek Volturi'nin ölümsüz çocuk ile ilgili kuralını çiğnemiştir ve bu yüzden ikisi de yok edilmiştir. Irina Laurent'i seviyordu ve onun kurt adamlar tarafından yok edildiğini öğrenince onlardan nefret etmeye başladı. Hatta bu yüzden Edward ve Bella'nın düğününe de katılmadı. Şafak Vakti'nde Renesmee'yi avlanırken görmüş ve Cullen'ların ölümsüz çocuk oluşturduğunu düşünürek Volturi'ye gitmiştir. Ancak Volturi Forks'a geldiğinde gerçeği görmüş ve Irina'yı herkesin önünde yok etmiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki