FANDOM

Charlie Swan Bella Swan'nın babası, Forks kasabasında polistir. Hobileri arasında yakın arkadaşları Harry Clearwater ve Billy Black'le balık tutmak, onlarla televizyon çeşitli spor programları izlemek vardır. Charlie liseden mezun olduktan sonra Bella'nın annesi Renée ile evlendı bir süre sonra da Bella doğdu. Çift bir süre anlaşamadı ve Renée Bella'yı da alıp Phoenix, Arizona'ya taşındı. Charlie, Bella tatillerden onunla kalması dışında yalnız bir hayata sahipti. Ancak Bella annesi yeniden evlenince Forks'a babasının yanına taşınır. Charlie Edward'tı ilk başta kabul etmiş ancak Yeni Ay'da kızının depresyona girmesine sebep olduğu için onu suçlamıştır. Bella'nın zor zamanlarında Jacob Black, kızına destek olduğu için ona minnettardır ve Bella'nın Edward yerine Jacob'ı seçmesini istemektedir. Tutulma'da Edward ve Bella ona nişanlandıklarını söylemiş ve Şafak Vakti'nde de gönülsüzce de olsa evlenmelerini kabul etmiştir. Bella'nın vampire dönüşmesine sonra Charlie yine de onun hayatında yer almıştır ancak ne onun ne de diğer Cullenların vampir olduğunu bilmemektedir. Torunu Renesmee'yi görmesine müsaade edilmiştir ve ona çok düşkündür.

Also on FANDOM

Random Wiki