FANDOM

Alice Cullen, Alacakaranlık serisinde Edward Cullen'ın en sevecen ve en neşeli kardeşidir. Ayrıca Bella Swan'ın en iyi ve en yakın kız arkadaşıdır. Modaya çok fazla ilgi duyar.Arabalarla da ilgilenir. Filmde eşi Jasper Hale'dır. Alice insanken sahip olduğu geleceği okumak yeteneğini vampir hayatına taşıdı. Bu yeteneğini savaşta (Tutulma'da Seattle'daki yeni dönüşmüş vampirlerle olan mücadele) çok büyük bir avantaja dönüştürmeyi başardı. Yine de Alice'in görüşünün sınırı var : O sadece bir kararın sonucunu görebilir, kararın arkasındaki nedenleri değil. Hem de gelecek özneldir ve Alice onu göremez. Alice yeteneğini "Asla yanılmaz" diye tanımlıyor. Alice tüm diğer vampirler gibi aşırı güç ve hıza sahip.

Yaşamı

Alice'in erken tarihi çok belirsizdir, onun insan olarak yaşamından hiçbir şeyi hatırlayamaması gibi.1901 civarında Biloxi Mississippi'de doğdu. Ve bir akıl hastanesinde tutuldu çünkü onun özel yeteneği olan önsezileri şiddetlenmeye başlamıştı. Akıl hastanesinde kaldığı için saçları dik dik ve kısa şekilde kesilmişti. O akıl hastanesinde çalışan yaşlı bir vampir olan James'ın (bir takipçi vampir), favorisi oldu. James, Alacakaranlık kitabında Bella'ya şöyle der: O senden bile güzel kokuyordu. James onu avlamaya başladı çünkü kanının kokusu çok hoşuna gitmişti. Daha yaşlı bir vampir James’ın Alice’in peşinde olduğunu fark ettiği zaman Alice'i korumak için bir vampire dönüştürdü şok vererek vampire dönüştürdü alice bu sayede hiçbirşey hatırlamadı . James sonra intikam olarak diğer vampiri öldürdü. Bazı araştırmalardan sonra, Alice mezar taşında ölüm tarihinin, akıl hastanesine alındığı tarih olduğunu keşfetti. O üstelik, bir kız kardeşe sahip olduğunu (adı Cynthia) ve Cynthia'nın kızı-Alice'in yeğeni-'nın Biloxi'de hâlâ hayatta olduğunu öğrendi. Ve işte tam o anda ileriyi görme gücüyle Jasper'ı gördü. O birisini arıyordu ve Alice kendini şartladı, ne olursa olsun Jasper’ı bulacaktı. Onlar 1948'de birbirlerini buldular ve onlar 1950'ye kadar Alice'in görme yeteneği sayesinde Carlisle'yi buldular. Sonra da Cullen ailesinin üyesi oldular.

Also on FANDOM

Random Wiki